Україна має потужні ресурси вітряної енергетики, що перевищують можливості використання енергії вітру більшості країн. За оцінками вчених HAH України, розвиток вітроенергетичного сектору зможе покрити до 25% потреб нашої країни в електроенергії і при цьому розвинути машинобудівний сектор, налагодити виробництво сучасних вітряних електростанцій.
Транспортування великогабаритних та великовагових елементів елементів вітрогенераторів (вітряних електростанцій) – цікаве, але вкрай складне завдання. Найчастіше великовагові елементи вітрогенераторів (гондоли, силові електрошафи, башти) доводиться перевозити великі відстані й у важкодоступні місця установки. Перевезення досить легковагих, але довгомірних лопатей вітрогенератора за складністю можна порівняти хіба що з транспортуванням виробів з тонкостінного кришталю.
При проектуванні та організації перевезення вітряних електростанцій виникає ціла низка питань щодо визначення оптимального та безпечного маршруту транспортування таких великовагових та довгомірних вантажів, правильного підбору спеціалізованих низькорамних напівпричепів з телескопічними розсувними системами або додатковими модулями, розробки та виготовлення оригінальних підпорів перевезення на одній платформі одночасно кількох лопат.
Транспортна компанія «Алавес» володіє широким модельним рядом спеціалізованих транспортних засобів, які дозволяють забезпечити перевезення великогабаритних та великовагових елементів вітрогенераторів (вітряних електростанцій) як по території України, так і за її межами (Європа, країни СНД, Азія).